Ulduar
The Siege of Ulduar
Flame LeviathanThe Siege of Ulduar
V boji s Flame Leviathan se používá 5(2 v 10man) od každého z vozidel - Siege Tank, Demolisher, and Chopper.
Siege Tank:
Každý má místo pro jednoho řidiče(driver) a jednoho střelce(gunner). Základní HP má 1,45 mil, ale zvednou se o 5-600k podle equipu řidiče. HP jsou pro celý tank; střelec má vlastní HP, ale nemůže být zraněn ani zemřít.
Ability řidiče:
Má 100 energy a obnovuje se mu 10 energy za sec.
Ram: 40 energy; ~25 000 dmg každému v melee rangi před tankem a odhodí je zpátky. Používá se jen na trashi, protože Flame Leviathan je immuní na knockback.
Electroshock: 20 energy; zruší cast všem 25y před tankem a znemožní castit další 4 sec daného typu. Touhle abilitou se musí zrušit Flame Leviathanův Flame Vents.
Steam Rush: 40 energy. Tank rychle ujede 70y, odhodí všechny moby okolo a dá dmg všem budovám, se kterými se střetne. Používá se převážně na kitování bosse.
Ability střelce:
Střelec ovládá dělo a má také 100 energy.
Anti-Air: Vystřelí 100y přímo dopředu. Zaměřuje se, buď přes right-click a táhnutím cílové oblasti, anebo pomocí šipek. Střela vybuchne při dopadu a zraní každého v okruhu 10y za ~15 000 dmg. Používá se k sundání Pyrite Satellite, takře Demolisher může doplňovat během boje. Má 25 sec CD, ale nestojí žádnou energy.
Fire Cannon: 20 energy; je to podobné kanónům v SotA. Dá ~50 000 dmg zasaženému nepřátelskému cíli v okruhu 5y od místa dopadu. Max range je 90y.
Shield Generator: 1 min CD, nestojí energy; Po spuštění absorbuje ~100 000dmg po dobu 5 sec. Používá se jako obranná abilita na Hard modech.
Demolisher:
Má jedno místo pro řidiče a jedno automatické místo(nemůže být zraněno). Zatímco řidič ovládá pohyb a hlavní dělo, automatické místo má malý kanón a hák, kterým zvedá munici.V základu má 428k HP plus 4-500k podle equipu řidiče.
Ability řidiče:
Demolisher má 50 energy, která se neobnovuje. Palivo se musíí vystřelit a znovu doplnit.
Hurl Boulder: ~30 000 dmg v okruhu 8y od místa dopadu, dosah zhruba 90y, 1 sec CD a neber žádný Pyrite (obdoba energy)
Hurl Pyrite Barrel: ~60 000 dmg, dává stackovatelnou DoTku, která dává 12 000 dmg za sec za stack (max 10 stacků), 5 pyrite (energy)
Ram: ~20 000 dmg, srazí k zemi všechny nepřátelé před tankem v melee rangi; při boji s bossem nemá význam, je immuní na knockback
Lyunch Passenger: mechanik se může nacpat do děla a řidič ho vystřelí na bosse
Ability mechanika:
Nemá žádný energy bat, zato může sledovat pyrite bar řidiče. Všechny jeho ability mají 1 sec CD.
Mortar: ~11 000 dmg a zapálí všechen asfalt, který trefí (viz později), 90y dosah
Anti-Air: ~15 000 dmg v okruhu 5y, dosah 90y
Grab Crate: využije hák k získání barelu s pyritem, který doplní pyrite bar řidiče o 25, k chycení musí mít v targetu Pyrite canister a být v dosahu 50y
Increased Speed: 25 energy, zdvojnásobí rychlost, používá se ke kitování bosse nebo útěku z nebezpěčí
Load Into Catapult: hráč se nacpe do děla Demolisheru a může být vystřelen na bosse
Chopper:
Používá se k odvezení vystřelených mechaniků zpátky od bosse. Může nést jednoho pasažéra, který nemá žádné ability. Má 100 energy na stejném principu jako roguna. V základu má 500k HP, ale HP se můžou zvýšit o 300-500k podle equipu řidiče.
Ignis the Furnace Master
Razorscale
XT-002 Deconstructor
The Antechamber of Ulduar
Assembly of IronKologarn
Auriaya
The Keepers of Ulduar
FreyaHodir
Mimiron
Thorim
The Descent into Madness
General VezaxYogg-Saron
Celestial Planetarium
Algalon the Observer**********taktiky začnu brzo doplnovat postupně**********