Navrhuju to takhle:
10man: normal - 15 dkp, hero - 25 dkp
25man: normal - 30 dkp, hero - 40 dkp
final boss +5 dkp navíc
za first kill - dvojnásobek
first pull kill při progressu - ctyrnasobek (dále už nic; př.: naběhnem poprý na patchwerka a zabijem ho na first pull na 10man norm - +40 dkp, další složenej raid to bude mít stejně, pokud předtím nepadl; odlišuje se norm a hero a 10man a 25man)
čas strávený při progressu - +5 dkp za hodinu
***ZAVEDENÍ FINISH TIMU***(to je, že se raid jse od 8 do *10* a tihle bossové, pokud se stihnou do tý doby složit , tak +dkp)
- finish time se nepočítá při progressu
+10 dkp
neohlášený nebo zbytečný (du spát, nebo nebaví mě to) odchod před finish timem - -10 dkp
za potky - 1 dkp za potku
za elixiry a flasky - 2 dkp za flasku/elixir
(s tím, že se budou posílat po stackách GuM nebo zástupce GuM a ten je dá do banky a přidělí dkp)
***POSTIHY***
nepřipravenost - -20 dkp
blokování raidu - -20 dkp
neohlášené a později nevysvětlené (pokud někomu padne net, tak je samozřejmý, že nic dolů nepude...ale říká pravdu?) - -5 dkp za minutu
přeaggrování a následné wipe raidu - -15 dkp
druhá(nebo třetí) stejná chyba, která vede k wipe - -30dkp
Za low heal a dps bych osobně nic nedával, je to jak který boss. Pokud by ale někdo měl stále nízký dmg nebo heal neodpovídající jeho equipu (o tohle se stará CL), tak bych nějáký ten postih vymyslel.
Za neaktivitu bych vůbec nic nedával; lidí je u nás dost.
Náběr bych vážně omezil. Lidí máme dost, některých class je zbytečně mnoho a některých zase málo.
Tlamaci stačí to takhle? Můžu ještě něco vymyslet, postihy a odměny mě baví.